BaseCode Document Management
Documenten beheer kan worden ingezet op vele fronten. Men kan denken aan versie beheer, samenwerken aan documenten en het laten goedkeuren door een manager voordat een brief de deur uit gaat. Er bestaan uiteraard grote document management systemen waarbij er gescand wordt en via optische karakter herkenning (OCR) de inhoud als metadata aan het documetn wordt gevoegd. Voor MKB bestaan er echter weinig betaalbare goede oplossingen. Een oplossing op maat is dan aan te bevelen.
Modulair maatwerk
Wij horen vaak "maatwerk is duur". Dat is uiteraard niet het geval als u met een Basecode oplossing werkt. Wij maken gebruik van GEN based ontwerp. De genen zijn scripting onderdelen die wij al eerder maatwerk hebben ontwikkeld. Waarom zouden wij bijvoorbeeld de gehele module "inloggen" telkens opnieuw maken en doorbelasten naar de klant. In elke applicatie moet men immers inloggen en dat komt dus vaak terug. GEN based gaat echter een stukje verder. De module inloggen bestaat uit een aantal onderdelen die wij los van elkaar kunnen inzetten. Dus een maatwerk inlog module is mogelijk met de combinatie van de juiste genen. Zo hebt u een snelle maatwerk oplossing voor minimale kosten.
Ontwikkeling Document Management Software
Documenten beheer is voor iedere organisatie een specifieke vraag. Want iedereen werkt anders. Grote partijen willen graag opdringen hoe u moet werken, want zij produceren software voor de grote groep. En die grote groep zijn vaak enterprise klanten. MKB bedrijven hebben andere wensen en eisen en een eigen specifieke manier van werken.
Documenten goedkeuren
Een van de meest voorkomende gemene delers is dat in een samenwerking van 2 of meer personen men vaak de toestemming of goedkeuring wil hebben van de ander voordat een stuk de deur uit gaat. En die twee personen kunnen geografisch gescheiden van elkaar actief zijn. Door onze toepassingen kunnen samenwerkingen eenvoudiger op elkaars stukken reageren om zo tot een eeindstuk te komen dat ieders goedkeuring kan wegdragen. Dit kan zowel in een peer-to-peer als in een manager setting worden uitgevoerd. Ook het doorzetten van acties naar collegas is een onderdeel van ons beheer systeem. Een klacht of een vraag kan verder de organisatie in worden gezet om tot een zo accuraat mogelijke oplossing of antwoord te komen.
De kosten van Document Management
Document management kan in diverse vormen en maten worden gemaakt, echter, wanneer het om veel documenten gaat dan gaat het ook vaak om veel "MB's" aan data transport en opslag. Wij kunnen de koppeling maken met bijvoorbeeld uw Dropbox of uw Google drive om de opslag op een kosten effectieve manier te regelen, en toch een lokale database bij te houden om snel te zoeken. Een ideale win-win.
Ondersteuning
Basecode heeft diverse software oplossingen die allemaal gebruik maken van onze afdeling helpdesk. U hebt met minimale wachttijden de optimale ondersteuning. En zodra er geescaleerd moet worden hebt u ook nog eens tegen minimale kosten en service monteur bij u op de stoep. Dankzij de kracht van ons FAST, SMART en MORE model.