BaseCode Boekhouden
Boekhouden is het vastleggen en administreren van de geldstromen in de organisatie. Een boekhouder of accountant heeft bij MKB bedrijven vaak de taak om een sluitende representatie te maken van de geldstromen in relatie en communicatie naar de belastingdienst. Maar boekhouden kan zoveel meer bieden, zeker als het over efficiëntie gaat. .
Administratieve processen
De ondernemer of iemand binnen de organisatie aangewezen op de administratieve processen kan zelf bepaalde administratieve registraties verrichten die niet perse door de boekhouder dienen te worden gedaan. Denk aan urenregistratie, ziekte, verzuim en verlof registraties en gereden kilometers. Maar als men meedere werknemers op de baan heeft, dan is die administratie met een kleine APP ook prima te verleggen naar die werknemer die in zijn dal-minuten deze administraties uitvoert. Zo ook met inkomende en uitgaande facturen. Wanneer de facturen verwerkt zijn kunnen deze eenvoudig worden gekoppeld met een bank bij of afschrijving en onder vermelding van een grootboek rekening schema nummer in de administratie vastgelegd. De accountant of boekhouder hoieft dan minimaal "overtiep werk" te verrichten en kan zijn aandacht op een meer adviserende rol richten. Een win-win voor beide partijen.
Ontwikkeling Boekhoud Software
Over de loop van 20 jaar hebben wij een boekhoud engine geperfectioneerd. Deze engine reageert op user interface (UI) schermen die op maat kunnen worden gemaakt voor de toepassing. Hiermee kan het administratieve proces exact worden afgestemd op de behoefte van de eindgebruiker.
Slimme boekhoud motor
Door gebruik te maken van de slimme boekhoud motor kan nagenoeg ieder administratief systeem worden opgezet, en optioneel gekoppeld met externe boekhoud software. Denk aan Cash, Reeleezee, Exact, Snelstart en ga zo maar door.
De kosten van boekhouden
Het boekhoud motortje kost 500 euro in licentievorm. Daarop kunnen diverse schermen worden gekoppeld zodat een typisch systeem tussen de 1.200 en 1.500 euro uitkomt. De basis kassa met boekhoudsysteem als kant en klare module op een iPad mini kost u slechts 1.467 euro eenmalig en 168 euro per jaar aan opslag en backup.
Ondersteuning
Ondersteuning is optioneel. Veel ondernemers vinden het niet prettig te betalen voor een helpdesk die zij toch niet gebruiken. Alhoewel onze standaard heldesk slechts 16,80 per maand kost kunt u er toch voor kiezen om geen helpdesk af te nemen en alleen te betalen als onze technische mensen in actie moeten komen.